ارائه تمامی خدمات حوزه تعاون، الکترونیکی شد

ارائه-تمامی-خدمات-حوزه-تعاون-الکترونیکی-شد

دبیر اتاق تعاون فارس اعلام کرد:
ارائه تمامی خدمات حوزه تعاون، الکترونیکی شد

دبیر اتاق تعاون استان فارس گفت: از این پس، تمامی خدمات به حوزه تعاون استان فارس به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می شود.
مجتبی محلاتی با اشاره به ارائه خدمات در حوزه تعاون از طریق سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی به صورت غیر حضوری اظهار داشت:از طریق این سامانه ارائه خدمات حوزه تعاون به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و نیز متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی، الکترونیکی شده است.
وی بیان داشت: تمامی فعالین و مخاطبین حوزه تعاون می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا اتاق تعاون، به صورت غیر حضوری از طریق این سامانه به ادرسhttps://taavoni.mcls.gov.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
محلاتی تاکید کرد: مراحل تشکیل تعاونی تا صدور "موافقت نامه تشکیل"  نیز از مسیر این سامانه و به صورت غیرحضوری انجام می شود.
دبیر اتاق تعاون استان فارس با بیان اینکه استفاده از این سامانه به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است ادامه داد: تمامی قسمت های سامانه جامع و هوشمند تعاون، دارای راهنما می باشد و برای اکثر بخش ها و زیربخش های سامانه، راهنمای ویدئوی آموزشی نیز طراحی گردیده و چنانچه مخاطبان در زمان استفاده از خدمات سامانه به هر مشکلی برخورد کنند می توانند بر روی لینکهای راهنمای مربوطه که به شکل علامت سوال در سمت چپ بالای صفحات قرار دارد، کلیک کرده و از آموزش های هر قسمت استفاده کنند.
محلاتی همچنین به مدیران عامل اتحادیهها توصیه کرد با توجه به دستور اکید به وزارت تعاون کار و امور اجتماعی مبنی بر انجام کلیه امور اتحادیه ها و تعاونی ها از طریق سامانه جامع و هوشمند و انجام کلیه امور مرتبط با بخش تعاون از این طریق، هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری اطلاعات در سامانه مذکور به طور کامل و جامع اقدام کنند.
وی تاکید کرد: لازم است اتحادیه های شرکتهای تعاونی، پس از بارگذاری کامل اطلاعات، نسبت اطلاع رسانی به تعاونی های زیر مجموعه خود در این خصوص اقدام نمایند.
محلاتی تصریح کرد: یکی از ملاکهای رتبه بندی و اعتبارسنجی اتحادیهها و شرکتهای تعاونی، جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره تعاونی های برتر نیز استفاده از سامانه جامع هوشمند تعاونیها است.