نشست مشترک روسای اتاق اصناف و اتاق تعاون فارس

نشست-مشترک-روسای-اتاق-اصناف-و-اتاق-تعاون-فارس

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین برنامه های پایان سال جلسه مشترک روسای اتاق اصناف و اتاق تعاون به منظور تبادل نظر و همکاری فیمابین برگزاری نمایشگاههای توانمندی بخش تعاون در ایام مذکور برگزار شد. در این جلسه ابتدا فرهنگیان رئیس اتاق تعاون فارس ضمن خوش آمدگویی ضرورت برگزاری نمایشگاههای توانمندی بخش تعاون را برشمردند و خاطرنشان کردند که نمایشگاه‌های بخش تعاون در سراسر کشور مطابق روال همه ساله به منظور معرفی و گسترش فعالیتها و توانمندیهای این بخش انجام می شود ولی در استان فارس این اقدام به سختی انجام می شود که لازم است تمهیدات لازم برای حمایت از این بخش در استان صورت گیرد.

در ادامه هاشمی رئیس اتاق اصناف فارس ضمن تشریح مسیر برگزاری نمایشگاه در استان و اینکه کارگروهی متشکل از استانداری ، شرکت نمایشگاه ها ، سازمان صنعت و معدن و اتاق اصناف در استان نسبت به صدور مجوز برگزاری نمایشگاه اقدام می‌نمایند ایشان قول مساعد دادند که اگر هدف معرفی توانمندیهای تولیدکنندگان باشد برگزاری نمایشگاه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

در ادامه محلاتی دبیر اتاق تعاون استان ضمن تشکر از حور هاشمی در اتاق و ارائه راهنمایی‌های لازم، برگزاری نمایشگاه برای حوزه تعاون به عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی به دلیل تاثیرگذاری در جذب مشارکت مردمی در فعالیتهای اقتصادی بسیار مهم بوده و به عنوان یکی از مهمترین تکلیف نهادهای دولتی و غیر دولتی بخش تعاون می باشد و امید است همکاری خوب و مناسبی در برگزاری نمایشگاه‌های بخش تعاون در سراسر استان از سوی دستگاه‌های مربوط بویژه اتاق اصناف صورت پذیرد. ایشان همچنین از برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه در اسفند ماه امسال خبر داد.

در این جلسه نیز همچنین ظریفکارفرد رئیس و قطعی دبیر کمیسیون تجارت اتاق تعاون فارس نیز حضور داشتند که در تاکید برگزاری نمایشگاه در سراسر استان مطالبی مطرح نمودند.