دبیر اتاق تعاون استان با صدور پيامي انتخاب مجدد بهمن عبداللهي را در سمت رياست اتاق تعاون ايران تبريك گفت

دبیر-اتاق-تعاون-استان-با-صدور-پيامي-انتخاب-مجدد-بهمن-عبداللهي-را-در-سمت-رياست-اتاق-تعاون-ايران-تبريك-گفت

مجتبی محلاتی، دبیر اتاق تعاون استان با صدور پيامي انتخاب مجدد بهمن عبداللهي را در سمت رياست اتاق تعاون ايران تبريك گفت و تاکید کرد: بی شک این ابقاء، در پی موفقیت های چندسال اخیر هیات رییسه اتاق ایران اتفاق افتاده است
 
به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون فارس، متن پيام به شرح ذيل مي باشد:
 
جناب آقاي بهمن عبداللهي
رياست محترم اتاق تعاون ايران
تبریکات صمیمانه اینجانب به نمایندگی از هزاران تعاونگر فارس  به دلیل انتخاب مجدد،  بجا و شايسته حضرتعالي در مقام رياست اتاق تعاون ايران را پذیرا باشید.
ناگفته پیداست مدیریت اثر بخش و موفق توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی در سالهای اخیر؛ باعث شد که مجددا سکان هدایت حوزه تعاون به دستان توانمند حضرتعالی سپرده شود.
مدیریت متعهدانه و خلاقانه حضرتعالی در سالهای اخیر و بخصوص در زمانی که تلاطم اقتصادی، تشدید تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و پس از آن در زمان شیوع  ویروس منحوس کرونا،بیم به بن بست رسیدن هرگونه برنامه ریزی را به وجود آورده بود، موجب شد تا نه تنها عرصه فعالیت بر تعاون گران تنگ نشود بلکه از تهدیدهای اقتصادی و کرونایی به عنوان یک فرصت برای رشد تعاونی ها استفاده شود و علاوه بر آن از خدمات شرکتهای تعاونی، عموم مردم نیز منتفع گردند که از جمله آن میتوان به استفاده از ظرفیت عظیم و بی بدیل شرکتهای تعاونی در حوزه تولید و توزیع کالا در یک سال اخیر و نیز فعالتر شدن شرکتهای تعاونی حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد.
در پایان لازم است به نمایندگی از جامعه پویا و کارآمد بخش تعاون فارس، ضمن آرزوی سلامت و  موفقیت دوچندان در این مسیر سخت و ناهموار، برای جنابعالی و دیگر اعضای هیات رییسه اتاق تعاون ایران،  آمادگی تعاونگران استان، برای همراهی با حضرتعالی در جهت رشد و ترقی حوزه پرپتانسیل تعاون را اعلام نمایم.
رجای واثق داریم کوله بار تجارب ارزنده، تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه سریعتر،  به قله های رفیع پیشرفت و توسعه و رسیدن حوزه تعاون به سهم ۲۵درصدی خود از اقتصاد کشور خواهد بود.
مجتبی محلاتی
دبیر اتاق تعاون استان فارس
-------‐-----------------------
لازم به ذكر است با برگزاري مجمع نمايندگان عادي به طور فوق العاده اتاق تعاون ايران، تركيب جديد هيات رئيسه اتاق تعاون ايران مشخص و بهمن عبداللهي به عنوان رئيس اتاق تعاون ايران براي ۳ سال آينده در سمت خود ابقا شد.
براين اساس، اسماعيل خليل زاده به عنوان نائب رئيس هيات رئيسه و علي مطيع جهاني به عنوان منشي هيات رئيسه اتاق تعاون ايران انتخاب شدند.
گفتني است، مجمع نمايندگان اتاق تعاون ايران ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد و دستور جلسه آن به تصويب اعضاي مجمع رسيد.
شايان ذكر است در مجمع مذكور، بهمن عبداللهي، علي مطيع جهاني، اسكندرمحمدي، اسماعيل خليل زاده، احمد هاشمي، عليرضا محمودي و محمد جليليان به عنوان اعضاي اصلي هيات رئيسه براي مدت ۳ سال انتخاب شدند.
همچنين سيداحمد ميرزايي و محمد تقي حاج ابراهيمي نيز به عنوان بازرسان اصلي براي يكسال مالي انتخاب شدند.
خاطر نشان مي شود، همزمان انتخابات انجمن مركزي نظارت بر انتخابات تعاوني ها و اتاق هاي تعاون نيز برگزار و صمد مرعشي، عبداله بهرامي و مرتضي رخيصي به عنوان اعضاي اصلي و احمدرضا عامري به عنوان عضو علي البدل انتخاب شدند.